Tuesday, February 8, 2011

MOOD BAKING HILANG

Kenapa dengan aku? kenapa dengan tiba2 aku hilang arah tuju? Mana semangat membara yang berkobar2 yang pernah ada dalam diriku? Kenapa akhirnya begini? Aku bukan jenis yang mudah patah semangat, aku bukan yang suka mengalah, Sejak pulih dari sakit aku menjadi lemah, mudah patah semangat. Apa saja yang aku buat serba tak jadi, serba tak kena. KENAPA!!!!! 
Petikan kata2 semangat dari seorang teman,
Usaha tangga kejayaan.
belajarlah dari kesilapan baru akan  mendatangkan hasil yang membanggakan.
Putus asa tidak akan mnjanjikan yang terbaik untuk kita seandainya kita tidak belajar dari kesilapan.
Cuba,cuba & terus mencuba selagi minat itu masih tertanam dalam diri kita,,insyaallah kita akan berjaya.
 
Terima kasih kak hazreen.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers