Saturday, April 3, 2010

SAHABAT-AIZAT

Baru Rabu lepas Kak ina(Deqna) dah tak bersama kami lagi(letak jawatan). Sebab aku tau yang dia dah berhenti kerja, sebab aku tau dia dah tak balik duk seoffice ngan aku lagi. Macam2 yang kami (aku ngan kasma) terkenangkan pasal mek ne. Baling selipar? Ada aku kesah? keropok lekor? semua tu dan banyak lagi yang kami terkenangkan dia…….rindunya….hilang seorang sahabat. Dalam 2 hari tu (khamis dan jumaat) aku ngan kasma macam tak de mood………tak ceria macam selalu…sebab aku cengeng……..macam anak kehilangan mak pulak…..hilang tempat bermanja………….aku belum pernah hilang sahabat macam tu……….insyalah bulan june ne aku nak raikan dengan dia. Oh! terlupa hari khamis ari tu ada sorang kawan (lin) ajak aku, kasma ngan aini keluar lunch……kami dah tak cukup korem sorang jadi maaf…….tak jadilah……………hilang selera…dan tak ada mood…….aku hanya anggap mek tu bercuti………………….”mek kalau aku rindu kat kau nanti kita jumpa ea(nadaku mengalir bersama air mata) tapi hari rabu lepas aku kuat, aku tak nangis depan dia…sebab pagi tu aku dah melalk sorang2……aku tak mau lepaskan dia dengan air mata……Sekarang ne tempat kerja ku dah tak seceria dulu………………….aku hilang tawa, aku hilang riang, aku hilang kelakar, aku hilang senda gurau…………………..aku dan kasma tujukan lagu “SAHABAT-AIZAT” untuk sahabat kami……kak ina(deqna).

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers