Wednesday, May 21, 2014

CUSTOEM REQUEST

OWL KEYCHAIN

HELLO KITTY KEYCHAIN


~~PINKY OWLIE~~



Request by officemate, Pinky Owlie pillow. Saiz A4, lama juga nak menyiapkan tempahan ni. Dari jam 10.00 malam hingga 3.00 pagi. Cetakkan sendiri......Alhamdulilah macam tak sangka aku boleh menyiapkannya. Dan tuan punya owlie berpuashati.
PINKY OWLIE PILLOW

Wednesday, May 14, 2014

~~PINK PURPLE & RED YELLOW OWLIE~~

Cuatomer request dah lama. Baru malam tadi sempat disiapkan. Pagi tadi hubby tanya aku tidur pukul berapa? aku sendiri pun tak ingat. Dekat2 nak jam 12 tengah malam kot. He3x...tu la bila dah berfelting ni tak ingat nak tidur. Kebiasaan Burung hantu malam memang tak tidur pun.




Sunday, May 11, 2014

~~HOBI KU SIDE INCOME KU~~

Kain Felt, macam-macam kita boleh buat dengannya. Kalau anda kreatif la, Pertama kali terpikat dengan kain felt bila terpandang brroch yang memikat hati. Bila dah di beli kemudian di belek2 ok.....rasanya aku boleh buat sendiri. Macam biasa, kalau benda tu boleh aku buat sendiri ku usahakan untuk penjimatan. Mula2 macam tak percaya yang aku boleh buat rupanya. Mulanya buat untuk diri sendiri untuk koleksi peribadi. Memandangkan banyak sangat permintaan. Serta cadangan supaya aku berniaga. So....inilah hasilnya. Mari berkreativiti dengan FELT.







Thanks for Being My Friends