Tuesday, May 24, 2011

KAU YANG KUSAYANG.



Khas buat suamiku, hari ini bukan hari lahirmu, bukan hari ulangtahun perkahwinan kita, semalam kita tak gaduh sakan dan dah lama tak gaduh ea? he3x...... Tapi............bagiku setiap hari hari romantik untuk kita. Setiap kali melihatmu, setiap kali teringatkanmu saat itulah rindu padamu. Tak dapat kubayangkan hidup tanpamu, suamiku kaulah kekuatan untuk aku terus menjali hidup ini.

Friday, May 6, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY & HAPPY ANNIVERSARY 7 YEARS

Happy mother's day to my mum and my arwah mother in-law.....terima kasih kerana telah membesarkan saya dengan penuh kasih sayang, & menjaga saya ketika sakit. Saya sayang kedua-dua ibu saya. Untuk arwah ibu mertuaku yang aku hormati, sayangi. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan ditempat orang2 yang beriman. Noreen sayang mak. Kami semua rindu pada mak. Dalam tempoh 4 tahun mak menjaga noreen, terasa seperti mak adalah mak noreen sendiri. Walaupun pada mulanya kita tak sehaluan. Tapi, dengan kesabaran dan perasaan hormat noreen pada mak, luluh jua hati mak. Noreen ikhlas menjaga mak ketika sakit. Kerana mak juga mak noreen. Rindu dengan masakan mak, gelak tawa mak melayan kerenah cucu dan kami suami isteri.  Alangkah gembiranya kalau mak dan abah masih ada, lengkap hidup kami. Semoga allah lindungi mak & abah. Selamat hari ibu MAK.



Selamat ulangtahun perkahwinan kita yang ke 7 tahun. Ayang dah kasi hadiah, siang2 lagi kat abang...Teka?
Baby lam perut....he3x....tapi tu pun abang yang kasi baru jadi...ha3x....semoga rumahtangga kita aman damai, bahagia, murah rezeki, penuh dengan kasih sayang yang melimpah ruah, kekal dalam pegangan islam......amin........................... aman sentosa sebab duk kat kg. sentosa. Get ready for our next baby.......he3x hopefully it's girl..........

Wednesday, May 4, 2011

APAM POLKADOT KEMBALI MENYENGAT....

Dah amik order semula, maaf kerana aku malas giler nak updated apa benda yang aku buat, kemana aku pergi. Apa yang menarik hari2 aku. Suka apam polkadot yang aku buat untuk sicomel Nurshuhada.....


P/S: Comelnya........he3x

Thanks for Being My Friends