Monday, February 22, 2010

KEMAS MENGEMAS LAGI.....


Salam pagi isnin, macam biasa.....kerja mengemas2. Banyak cerita yang tak aku konsi kat sini. Sebab banyak tempat nak update...face book ler....satu ne pun kureng perjalanannya. Banyak aktiviti minggu lepas. Majlis yasin besar2an kat kawasan heliconia 80k sabtu lepas. gambo tak update lagi...sebab pc dah kongsi skang ne...jadi paham2 jer lah...kena tunggu turn...haji bakhil punya boss....aku dah malas nak tanya bila pc aku nak siap.....skang ne hati aku berkobar2 nak beli laptop...delll pun ok gak....RM2k kebawah...bole ler....

Wednesday, February 3, 2010

BARANG HANTARAN

HANTARAN DARI PIHAK LELAKI
TEMA: PINK & HITAM
HANTARAN DARI PIHAK PEREMPUAN
TEMA: HITAM & KUNING

MAJLIS PERTUNANGAN NURUL NADIA & HARDI




Salam, lambat buat N3 ne sepatutnya hari isnin tapi isnin tu internet ada prob. selasa plak pc ada problem.....geram sangat....on pc jer kat monitor tak de apa2 yg kuar...dah buat checkup kat monitor ok fine....kat wayar2 ok fine..sah dan sahih pc aku ne nak kena tukar laptop ne. apa pun majlis ahad lepas semuanya berjalan lancar....best gak dapat tambah sedara ngan orang negeri sembilan ne...suka dengar bila diaorg bercakap berlagu2.....ne jer gambo yg dapat aku tangkap....penat bukan main sebab jadi tuan umah...dari hari sabtu sampai ahad aku dan hubby sibuk macam buat kenduri kawin...abang yang sulong yang jadi tukang masak kami tolong2 jer. pastu penat ngemas umah cam biasa.....

Thanks for Being My Friends